خانه / رنگ بندی دکوراسیون / دکوراسیون رنگ بژ
دکوراسیون رنگ بژ

دکوراسیون رنگ بژ

دکوراسیون رنگ بژ:

امروز می خواهیم به بررسی استفاده از رنگ بژ در دکوراسیون داخلی بپردازیم.به طور کلی رنگ بژبرگرفته از رنگ دانه های رنگ ماسه ای کم رنگ ، برنز مایل به خاکستری ،قهوه ای مایل به خاکستری مایل به زرد کمرنگ می باشد این نام را از زبان فرانسوی گرفته اند و در ابتدا به پشم طبیعی که نه سفید بوده است و نه رنگ شده می گفتند .

دکوراسیون رنگ بژ

برای استفاده از این رنگ نکات زیر را به خاطربسپارید؟

  • قبل از انتخاب این رنگ برای دکوراسیون خانه یادتان باشد اتاقی که برای رنگ بژ انتخاب می کنید باید دارای نور کافی چه مصنوعی چه طبیعی باشد زیرا رنگ بژ در یک اتاق تاریک باعث بی روح و پیر به نظر آمدن فضا می شود .
  • رنگ بژ به راحتی لکه ها و آلودگی فضا را بر روی مبلمان نشان می دهد پس بر روی وسایلی با این رنگ سرمایه گذاری کنید که قابل شستشو باشند به طور کلی این رنگ در هر فضایی که استفاده می شود باید به حفظ ظاهرو تمیزی دیوارها بسیار دقت کرد.
  • درانتخاب اکسسوری ها برای رنگ بژ بسیار دقت کنید تا اتاق دلگیری نداشته باشید.
  • قبل از تزیین اتاق به این رنگ مجموعه رنگ هایی که قرار است در کنار بژ قراربگیرند را بررسی کنید وآنها را با تغییر نور نیز مجدد بررسی کنید این رنگ درکنار رنگ هایی همچون صورتی ، رنگ انبه و نعناع آرامش بخش می باشد.

دکوراسیون رنگ بژ

دکوراسیون رنگ بژ

بژ رنگ گرم است یا سرد؟

بژ بیش ازیک رنگ است به عنوان مثال رنگ هایی همچون برنزه ، کرم از جمله رنگ هایی است که در خانواده بژ قرار می گیرند به طور کلی رنگ بژ می تواند تناژ گرم داشته باشد یا سرد اگر توناژ گرم داشته باشد با رنگ هایی همچون قرمز یا قهوه ای خاکی زیبا می شود و اگر تناژ زرد داشته باشد با رنگهای سرد زیبا می شود.

دکوراسیون رنگ بژ

دکوراسیون رنگ بژ

چه رنگ هایی با این رنگ ست می شوند؟

رنگ های زیادی هستند که با رنگ بژ ست می شوند به عنوان مثال می توانید رنگ سفید را انتخاب کنید که هم فضای خانه بزرگ تر دیده می شود و هم خانه خانه را همیشه آراسته و تمییز نشان می دهد برای زیبایی می توانید کمی رنگ نارنجی روشن را به آن اضافه کنید رنگ پرتقالی یکی از بهترین رنگ ها جهت ترکیب با رنگ بژ می باشد.می توانید برای این کاررنگ کوسن ها یا پرده ها را به رنگ پرتقالی دربیاورید.

دکوراسیون رنگ بژ

یکی دیگر از رنگ ها مناسب با رنگ بژ رنگ سبز می باشد می توانید از تمامی تم های سبز مانند سبز تیره ، سبز زیتونی ، سبز جنگل ، سبز سرخس و … استفاده کنید همچنین می توانید ترکیبی از سبز و نارنجی را در کناررنگ بژداشته باشید.

دکوراسیون رنگ بژ

دکوراسیون رنگ بژ

اتاق نشیمن با دکوراسیون رنگ بژ:

در اتاق نشیمن هم رنگ بژو سفید با کفپوش ماسه ای رنگ می تواند اتاق را باز تر و زیباتر نشان دهد به شرطی که نور فراوانی در آن اتاق باشد مانند تصویر که نورآفتاب زیبایی خود را بر روی مبلمان و زمین پهن کرده است حضور یک آباژور نارنجی رنگ خستگی و تکرار را در محیط از بین می برد و انرژی شادی را وارد محیط می کند .

دکوراسیون رنگ بژ

اتاق خواب با رنگ بژ:

بژیکی از بهترین رنگ ها برای اتاق خواب می باشد رنگی آرامبخش جهت استفاده در اتاق خواب ، می توانید برای تکمیل از رنگ سفید یا قهوه ای تیره یا رنگ چوب یا رنگ آبی یا خاکستری استفاده کنید.

دکوراسیون رنگ بژ

دکوراسیون رنگ بژ

بیشتر بدانیم :

رنگ گرم و سرد در دکوراسیون

دکوراسیون نارنجی

دکوراسیون سبز

دکوراسیون آبی

درباره‌ی فریبا سلطانی

فریبا سلطانی هستم؛ علاقه مند به دکوراسیون داخلی و انواع سبک دکوراسیون، امیدوارم مطالب این سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *