خانه / سبک دکوراسیون / سبک دکوراسیون میانه قرن

سبک دکوراسیون میانه قرن

سبک دکوراسیون میانه قرن:

سبک دکوراسیون میانه قرن بر می گردد به میانه قرن بیستم ( اواسط دهه ۱۹۳۰ تا اواسط ۱۹۶۰) زمانی که تقریبا جنگ ها به پایان گرفت و مردم نیاز فوری به خانه و اثاثیه داشتند این سبک در عین سادگی زیبایی خود را نیز حفظ کرده است. سربازان بعد از جنگ نیاز به یک خانه زیبا برای ازدواج داشتند که با کمک این سبک خانه های زیبا با رنگ های طبیعی و اثاثیه مقرون به صرفه با خطوط منظم ساخته شد.

کیفیت این سبک بی انتهاست در آن خطوط تمیز و منحنی های ملایم و اشکال و متریال های مختلف را می بینید.در این سبک فضا باید دست نخورده و ارگانیک و دارای حداقل تزیینات باشد.

سبک دکوراسیون میانه قرن

چگونه خانه را به سبک میانه قرن تزیین کنیم ؟

۱-بگذارید چوب وارد خانه شود:

اکثر مبلمان امروزی از چوب فشرده می باشند از مبلمان با چوب طبیعی استفاده کنید مبلمانی با طرح های دهه ۵۰ و با چوبی از درختان ساج ، گردو، بلوط و…..شاید بودجه شما برای خرید مبلمان با چوب طبیعی کافی نباشد می توانید از مبلمان هایی که به شکل مبلمان آن دوره با چوب های فشرده ساخته شده اند استفاده کنید یا مبلمان خود را از عتیقه فروشی ها یا مراکزی که اثاثیه قدیمی می فروشند بخرید و با کمی تعمیر آن را به شکل یک مبل به سبک میانه قرن تبدیل کنید.

سبک دکوراسیون میانه قرن

۲-از خانه های آن دوران ایده بگیرید:

اگر علاقه به طراحی خانه به سبک میانه قرن دارید حذف کردن دیوارها و رسیدن به یک سالن بزرگ و تلفیق فضای خارج با داخل ایده ی بسیار خوبی می باشد در کل این سبک علاقه زیادی به مرز بین فضای خارج و داخل ندارد پنجره های بزرگ قدی و درب های کشویی از جمله خصوصیات این سبک می باشد.

سبک دکوراسیون میانه قرن

۳-استفاده از رنگ های شاد در سبک دکوراسیون میانه قرن:

استفاده از رنگ های شاد را می توانید در تمامی وسایل به این سبک مشاهده کنید از پارچه مبل گرفته تا میز غذاخوری یا وسایل برقی آشپزخانه.

سبک دکوراسیون میانه قرن

۴- از نقش و طرح های کلاسیک استفاده کنید:

بسیاری از کارخانه هایی که در آن دوران در زمینه تولید پارچه یا کاغذ دیواری فعالیت می کردند هنوز هم فعالیت دارند و چه بسا در بین نقوش مدرنشان بتوانید نقش های مربوط به آن دوران را پیدا کنید و ازآنها برای تزیین یک دیوار اتاق یا تغییر پارچه مبلمان استفاده کنید.

سبک دکوراسیون میانه قرن

۵- نور پردازی خانه را به سبک دکوراسیون میانه قرن اجرا کنید:

در این سبک نورپردازی عموما کلاسیک می باشد یعنی استفاده از آباژور های پایه بلند یا چراغ های حباب دار و یا لوستر در کل نور در خانه ملایم و دلنشین است. می توانید در خانه از تلفیق چند مدل روشنایی استفاده کنید تا هم فضا را زیباتر کرده باشید و هم نور دلنشینی فضای خانه را پر کند.

سبک دکوراسیون میانه قرن

۶- استفاده از آثار هنری در سبک دکوراسیون میانه قرن:

آن دوران هنرمندان زیادی حضور داشتند که بسیاری از اثرات هنری، متعلق به آن دوران می باشد می توانید از انواع تابلوهای هنری متعلق به آن دوران برای زیباتر کردن خانه استفاده کنید.

با سبک اسکاندیناوی بیشتر آشنا شوید

درباره‌ی فریبا سلطانی

فریبا سلطانی هستم؛ علاقه مند به دکوراسیون داخلی و انواع سبک دکوراسیون، امیدوارم مطالب این سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *