خانه / سبک دکوراسیون / ترکیب سبک روستیک و میانه قرن
ترکیب-سبک-روستیک-و-میانه-قرن

ترکیب سبک روستیک و میانه قرن

ترکیب سبک روستیک و میانه قرن:

دو سبک بی نظیر میانه قرن و روستیک زمانی که در کنار هم قرار بگیرند می توانند باعث شگفت زدگی همگان شوند در گذشته به نظر می رسید که نتوان سبک مدرن میانه قرن را با سبک روستایی ترکیب نمود ولی زمانی که در خانه ای با کفپوش های چوب از لوسترهای مدرن استفاده می شود می توان بی نظیر شدن فضا را تصور کرد در اینجا قصد داریم ۱۰ ایده برای ترکیب سبک روستیک و میانه قرن به شما بدهیم تا بتوانید ازآنها استفاده کنید.

ترکیب سبک روستیک و میانه قرن۱

۱-ترکیب چوب های روستیک و لامپ های میانه قرن:

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید در این آشپزخانه از الوارهای چوب در سقف و قفسه ها استفاده شده است و به عنوان یک پس زمینه غیر منتظره از لوسترهای حباب دار مدرن در آشپزخانه استفاده شده است که فضا را زیبا تر کرده است.

ترکیب سبک روستیک و میانه قرن۲

۲-ترکیب کارهای هنری:

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید در این اتاق آثار هنری میانه قرن با دکوری های سبک روستیک ترکیب شده است استفاده از تابلوهای نقاشی میانه قرن در کنار جمجمه گاو و شومینه آجری زیبایی اتاق را بیشتر کرده است.

ترکیب سبک روستیک و میانه قرن۳

۳-ازخطوط منظم در طراحی استفاده کنید:

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید این اتاق با استفاده از چوب به شکل مدرن طراحی شده است و در این طراحی از خطوط منظم و چوب براق استفاده شده است که ترکیب دو سبک را به راحتی می توانید احساس کنید.

ترکیب سبک روستیک و میانه قرن۴

۴-ترکیب متریال های مختلف در اتاق غذاخوری:

به ظاهر اتاق غذاخوری بسیار ساده و مدرن می باشد ولی وقتی بادقت نگاه می کنید صندلی حصیری به سبک قدیمی و چراغ های آویز بالای میز همگی بیان گر سبک روستایی می باشند که در کنار آن میز و صندلی مدرن و شمعدان های روی میز بیان گر سبک میانه قرن هستند.

ترکیب سبک روستیک و میانه قرن۵

۵-آن را راحت و دنج طراحی کنید:

ممکن است زمانی که در مورد سبک میانه قرن صحبت می کنید به یاد مبلمان فلزی و ناراحت کننده بیافتید در عوض اگر آن را با سبک روستایی ترکیب کنید می توانید نشیمنی کاملا آرام و راحت داشته باشید استفاده از مبلمان با پارچه های نرم و راحت و یک شومینه می تواند اتاق را دلنشین تر و راحت تر کند.

ترکیب سبک روستیک و میانه قرن۶

۶-استفاده از شومینه مدرن:

با استفاده از یک شومینه مدرن وسط یک خانه به سبک روستایی همه را از زیبایی خانه حیرت زده کنید همان طور که در تصویر مشاهده می کنید حضور این شومینه مدرن نه تنها نظم اتاق را به هم نریخته است بلکه زیبایی آن را بیشتر کرده است.

ترکیب سبک روستیک و میانه قرن۷

 

۷-ترکیب هر دو سبک در آشپزخانه:

زمانی که به طراحی یک آشپزخانه به سبک میانه قرن فکر می کنید به یاد کاشی های چینی و براق می افتید اما لزوما نباید از آنها استفاده کنید می توانید محیط را کمی نرم تر و گرم تر کنید و از ترکیب چوب در آشپزخانه استفاده کنید.

ترکیب سبک روستیک و میانه قرن۸

۸- انتخاب پالت رنگ خنثی:

برای ترکیب این دو سبک حتما نیاز به تغییرات دیوانه وار نیست می توانید از پالت های رنگ خنثی مانند تصویر استفاده کنید تا زیبایی فضا را نیز حفظ کرده باشید همان طور که مشاهده می کنید استفاده از دیوارها به رنگ سفید در کنار کفپوش چوبی و مبلمان و میز مدرن بیان گر سبک های مدنظر ما می باشد.

ترکیب سبک روستیک و میانه قرن۹

۹-استفاده از جزئیات سبک روستیک:

برای رفتن به سبک روستایی می توانید بعضی از جزئیات را به آن زمان ببرید به عنوان مثال استفاده از چوب برای شومینه در کنار تابلوهای نقاشی میانه قرن و صندلی های مدرن.

ترکیب سبک روستیک و میانه قرن۱۰

۱۰-کفپوش های سبک روستیک:

اگر علاقه دارید اکثریت فضای شما به سبک مدرن باشد می توانید مانند تصویر از ترکیب این دو استفاده کنید سقف چوبی در کنار مبلمان و میز مدرن و مجسمه کله سر آهو به همراه کفپوش های کاشی قدیمی .

ترکیب سبک روستیک و میانه قرن۱۱

درباره‌ی فریبا سلطانی

فریبا سلطانی هستم؛ علاقه مند به دکوراسیون داخلی و انواع سبک دکوراسیون، امیدوارم مطالب این سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *