خانه / دکوراسیون / ۵نمونه طراحی داخلی اتاق کار
5نمونه طراحی داخلی اتاق کار

۵نمونه طراحی داخلی اتاق کار

۵نمونه طراحی داخلی اتاق کار:

در این مقاله قصد داریم به ۵نمونه طراحی داخلی اتاق کار بپردازیم تا با ساده ترین روش ها بتوانید از کمترین فضا در خانه به عنوان اتاق کار خود استفاده کنید .

قرارگیری در یک اتاق بزرگ:

این دفترکار خانگی در گوشه ای از یک اتاق بزرگ قرار گرفته است با توجه به موقعیت نیاز به پریز برق و تلفن می توانید یک گوشه از فضا را برای اتاق کار خود انتخاب کنید تا از بقیه فضای اتاق بتوانید به صورت بهینه استفاده کنید.

5نمونه طراحی داخلی اتاق کار1

دفترکار خانه با نمای بیرون:

اگر از جمله افرادی هستید که زمان زیادی را در خانه می گذرانید و کارخود را در خانه انجام می دهید،داشتن یک اتاق کار روبه نمای بیرون بسیار خوب است وجود پنجره نزدیک میز کار شما می تواند روشنایی کافی را در روز به شما انتقال دهد اما ممکن است شما از جمله افرادی باشید که نور زیاد شما را اذیت کند و ترجیح بدهید از پرده برای جلوگیری از ورود نور استفاده کنید ولی این را به خاطر داشته باشید که نور آفتاب برای کسانی که مدت زیادی در روز در خانه هستند بسیار مفید می باشد.

5نمونه طراحی داخلی اتاق کار2

دفترکارخانه در اتاق خواب:

ممکن است از جمله افرادی باشید که فضای کافی برای داشتن یک اتاق کار مجزا نداشته باشید و اتاق خواب خود را به اتاق کار نیز تبدیل کرده باشید برای حفظ آرامش اتاق خواب می توانید از دیوارهای جداکننده استفاده کنید و فضای کار را از خواب و استراحت جدا کنید برای حظ آرامش اتاق خواب سعی کنید در ساعات روز کار کنید تا در شب استراحت کنید.

۱۵راه برای داشتن فضای بیشتر

5نمونه طراحی داخلی اتاق کار3

دفترکار خانه در اتاق ناهارخوری:

اگر دارای اتاق ناهار خوری هستید می توانید ازاین فضا برای کارخود استفاده کنید به راحتی از اکثریت فضا برای چیدن میز و صندلی اداری خود استفاده کنید . اما اگر میز ناهار خوری شما مادام برای صرف ناهار و وعده های خانوادگی استفاده می شود ممکن است مجبور شوید از میز و صندلی کوچکتر برای کمتر اشغال کردن فضا استفاده کنید .

5نمونه طراحی داخلی اتاق کار4

 

طراحی اتاق کار متناسب با شرایط:

ممکن است همیشه با یک اتاق مربع یا مستطیل سرکار نداشته باشید و نتوانید هر دیوار آن را برای انتخاب میز کار انتخاب کنید گاهی اوقات ممکن است تنها یک دیوار L شکل یا T شکل برای میز کار در اتاق موجود باشد برای این منظور باید متناسب با فضایی که در اختیار دارید میز و صندلی اداری خود را انتخاب کنید.

5نمونه طراحی داخلی اتاق کار5

درباره‌ی فریبا سلطانی

فریبا سلطانی هستم؛ علاقه مند به دکوراسیون داخلی و انواع سبک دکوراسیون، امیدوارم مطالب این سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *