خانه / دکوراسیون / دکوراسیون زیر راه پله
دکوراسیون زیر راه پله

دکوراسیون زیر راه پله

دکوراسیون زیر راه پله :

از بین همه ی چالش هایی که برای طراحی داخلی با آن روبروهستیم . دکوراسیون زیر راه پله می تواند جالب و هیجان انگیز باشد اگر برای نگهداری وسایل خود به فضای بیشتری نیاز دارید یا در فکر ایجاد یک اتاق بازی برای کودک خود هستید یا تمایل دارید در هنگام مطالعه در جایی ساکت و دنج نشسته باشید و.. می توانید از ایده های زیر جهت استفاده از این فضا بهره گیرید.

ایجاد کمد جهت نگهداری لباس،کفش و ظروف:

اگرجهت نگهداری بسیاری از وسایل فضای کافی ندارید می توانید با ایجاد یک کمد در زیر راه پله این امکان را میسر سازید از این کمد می توانید برای مصارف گوناگونی استفاده کنید همچون نگهداری کفش ها ، لباس ها و ظروف .

دکوراسیون زیر راه پله

همان طور که مشاهده می کنید از طریق دکوراسیون زیر راه پله ، از این فضا جهت نگهداری کفش و لباس استفاده شده است انتخاب کمد های ریلی امکان دسترسی را برای ما آسان می کند.

دکوراسیون زیر راه پله

دکوراسیون زیر راه پله

 

دکوراسیون زیر راه پله و تبدیل آن به یک اتاق کار:

یکی از جالب ترین ایده ها در دکوراسیون زیر راه پله استفاده آن به عنوان اتاق کار می باشد به ساده ترین روش می توانید از زیر راه پله به عنوان یک مکان برای انجام کارهای خود استفاده کنید. با طراحی یک میز متناسب با فضا می توانید از آنجا بهینه استفاده کنید.

دکوراسیون زیر راه پله

 

دکوراسیون زیرراه پله به عنوان اتاق بازی:

یکی از زیباترین دکورهایی که می توان با این فضا انجام داد تبدیل آن به اتاق بازی برای کودکانمان می باشد کودکان هرچقدرهم فضا دراتاق خواب خود داشته باشند باز هم کم است این فضا می تواند یک اتاق مجزا برای بازی باشد.

دکوراسیون زیر راه پله

کتابخانه زیرراه پله:

استفاده از این فضا به عنوان کتابخانه می تواند ایده بسیار جالبی باشد با دکور کردن آن و تبدیل به یک کتابخانه می توانید از تمامی فضا به بهترین شکل استفاده کنید.

دکوراسیون زیر راه پله

فضایی جهت استراحت درزیر راه پله:

لذت بردن از هر سانتی مترفضای خانه حق شماست می توانید هر فضایی را به گونه ای که ازآن لذت می برید دکور کنید تبدیل زیر راه پله به جایی جهت استراحت یا رفع خستگی از جمله ایده های خلاقانه می باشد.

دکوراسیون زیر راه پله

چگونه به اتاق خواب کوچکمان نظم بدهیم؟

دکوراسیون زیر راه پله

دکوراسیون زیر راه پله

تبدیل زیر راه پله به پاسیو:

استفاده از این فضا به عنوان یک پاسیو یا گلخانه کوچک بسیار ایده جالبی است غیر از اینکه در کمترین فضا می توانید گیاهان مختلفی را داشته باشید و از طبیعت موجود در خانه لذت ببرید همچنین زیبایی زیادی را به فضای خانه شما انتقال می دهد.

دکوراسیون زیر راه پله

آشپزخانه زیر راه پله:

تبدیل این فضا به یک آشپزخانه کوچک برای مکان هایی که فضای کافی ندارند یا علاقه دارند غیر از آشپزخانه مرکزی یک آشپزخانه کوچک نیز داشته باشند بسیار مناسب هست همان طور که در تصویر مشاهده می کنید از تمامی فضای زیر راه پله جهت ایجاد کابینت ها استفاده شده است و حتی مایکروفر نیز در آنجا قرار گرفته است .

دکوراسیون زیر راه پله

دکوراسیون زیر راه پله

 

 

درباره‌ی فریبا سلطانی

فریبا سلطانی هستم؛ علاقه مند به دکوراسیون داخلی و انواع سبک دکوراسیون، امیدوارم مطالب این سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *