خانه / سبک دکوراسیون / دکوراسیون داخلی به سبک هندی

دکوراسیون داخلی به سبک هندی

دکوراسیون داخلی به سبک هندی:

یکی از شاد ترین سبک ها در دکوراسیون داخلی سبک هندی می باشد ، این سبک به دلیل استفاده از رنگ های شاد و پور شور و هیجان به یکی از شادترین سبک ها معروف شده است اگر تمایل به استفاده از سبک هندی در خانه خود را دارید فراموش نکنید در استفاده از رنگ ها دستتان باز است بدون ترس و با شجاعت از رنگ های شاد مانند قرمز ، نارنجی ، سبزو.. استفاده کنید . به کاربردن رنگ های تند و گرم و گاهی متضاد در این سبک عادی می باشد اما چون ممکن است استفاده بیش از حد از رنگ متضاد کمی به هم ریختگی و آشفتگی را در منزل نشان دهد شما می توانید از رنگ هایی که مکمل هم هستند و در ست کردن خانه عموما استفاده می شوند به کار ببرید.

دکوراسیون داخلی به سبک هندی

اتاق نشیمن به سبک هندی :

اتاق نشیمن در این سبک عمدتا به گونه ای طراحی شده است که هم برای گفتگوهای رسمی مناسب است هم غیر رسمی .چیدمان به این سبک کار بسیار راحتی می باشد اگر تمایل به تغییر دکوراسیون دارید می توانید این سبک را انتخاب کنید.در اتاق نشیمن به سبک هندی مبلمان عموما چوبی و دست ساز با انحناهای زیبا می باشند ، در کنار مبلمان می توانید از میزیا کمدهای چوبی کنده کاری شده استفاده کنید چیزی که عموما در اتاق نشمین بسیار مهم است کوسن ها و بالشتک های مبلمان می باشد که از پارچه های زیبا و زینتی استفاده شده اند .

دکوراسیون داخلی به سبک هندی

برای ایجاد این فضا در خانه ، قهوه ای غنی در چوب مبلمان را فراموش نکنید و با تنظیم نورپردازی گرم حال و هوای اتاق را بهتر کنید برای حس بیشتر ارتباط با سبک هندی از پارچه های نارنجی سوخته با جزئیات طلایی نیز استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی به سبک هندی

دکوراسیون داخلی به سبک هندی

رنگ در دکوراسیون هندی:

در طراحی داخلی به این سبک از رنگ های شاد استفاده می شود مانند قرمز یا نارنجی یا سبز همان طور که قبلا نیز به آن اشاره شد استفاده از رنگ های متضاد در سبک هندی یک قاعده می باشد اما برای زیباتر شدن فضای خود می توانید از رنگ های قالب در این سبک که قرمز، نارنجی ، بژ،سبزتیره،آبی ، فیروزه ای می باشد استفاده کنید و اگر تمایل به استفاده تعداد زیادی رنگ ندارید می توانید حداقل سه رنگ را در کنار رنگ بژ استفاده کنید.نکته ی بسیار مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که سبک هندی علاقه به سیک مینیمال ندارد و پایه آن رنگ های گرم می باشد.

دکوراسیون داخلی به سبک هندی

کوسن ها دراین سبک:

کوسن ها در این سبک نقش مهمی را ایفا می کنند .رنگ های آنها عموما گرم و تند و تیز با پارچه های پولک دوزی شده یا پارچه هایی که چاپ دستی بر روی آنها انجام شده می باشند ، عموما رنگ و طرح و مدل آنها با هم تفاوت دارد.

دکوراسیون داخلی به سبک هندی

اکسسوری در این سبک:

تزیینات در این سبک از اهمیت زیادی برخوردار هستند اگر قصد استفاده از سبک هندی را در منزل خود دارید باید جایگاهی را برای دکوری هایی همچون: فیل،پرطاووس ، شطرنج ، عود و شمع و چراغ های رنگی و لوسترهای زیبای هندی در نظر بگیرید از همه مهم تر مجسمه فیل می باشد که در قالب تابلو یا مجسمه های کوچک در هند استفاده می شود که نماد ثروت برای صاحب خانه است.

دکوراسیون داخلی به سبک هندی

 

دکوراسیون داخلی به سبک هندی

 

دکوراسیون داخلی به سبک هندی

 

 

درباره‌ی فریبا سلطانی

فریبا سلطانی هستم؛ علاقه مند به دکوراسیون داخلی و انواع سبک دکوراسیون، امیدوارم مطالب این سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *