خانه / رنگ بندی دکوراسیون / دکوراسیون رنگ سبز
دکوراسیون رنگ سبز

دکوراسیون رنگ سبز

دکوراسیون رنگ سبز:

این رنگ به عنوان یک رنگ آرامش بخش و شاد شناخته می شود این رنگ با تمامی طیف های خود ما را به یاد فصل بهار می اندازد.دکوراسیون سبز این امکان را دارد که فضای سرد و بی روح یک مکان را به یک فضای گرم شاد تبدیل کند از خاصیت های رنگ سبز می توانیم به :

  • به راحتی با هر رنگی ست می شود پس برای ست کردن آن مشکلی نخواهید داشت
  • به سبک خاصی اختصاص ندارد و برای هر سبکی می توانید استفاده کنید
  • باعث افزایش تمرکز و سرعت مطالعه می شود
  • رنگ سبز به بهبود التهابات مفاصل کمک می کند
  • باعث بهبود افسردگی و استرس های روزانه می شود
  • اگر فردی خجالتی هستید این رنگ به شما در بهبود روابط اجتماعی تان کمک می کند.

دکوراسیون رنگ سبز

ما برای شما چند ایده داریم که بتوانید رنگ سبز را وارد خانه خود کنید:

  • استفاده از گل و گیاه
  • ترکیب آن با رنگهای دیگر
  • لوازم جانبی سبز
  • مبلمان سبز
  • عکسهای سبز
  • دیوارهای سبز

 

استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون رنگ سبز:

پیشنهاد می کنیم اگر تمایل ندارید از رنگ سبز به مقدار زیاد در فضای منزل و اثاثیه استفاده کنید آن را با حضور گل و گیاه وارد خانه خود کنید حس زندگی و شادابی و طراوت از طریق گیاهان در منزل بیشتر می شود انتخاب گیاهان متناسب با سلیقه شماست اما سعی کنید گیاهانی ریشه دار و متناسب با شرایط اقلیمی محل زندگی خود انتخاب کنید تا مدت بیشتری در محل زندگی شما باشند اینگونه رنگ سیز را وارد منزل خود کرده اید.

دکوراسیون رنگ سبز

ترکیب آن با رنگ های دیگر :

دوست دارید از رنگ سبز استفاده کنید اما نمی دانید با چه رنگی ست می شود ؟برای این کار بهتر است رنگ سبز را در کنار رنگ های خنثی مانند کرم یا سفید یا بژیا حتی رنگ هایی مانند قهوه ای یا صورتی روشن ترکیب کنید با استفاده از رنگ سبز در کنار رنگ های خنثی می توانید حس آرامش را در فضا چند برابر کنید.

دکوراسیون رنگ سبز

دکوراسیون رنگ سبز

استفاده از لوازم جانبی سبز:

شاید استفاده از رنگ سبز در خانه و تغییر رنگ وسایل اصلی به این رنگ از دید شما کاری پر ریسک باشد پس ما به شما استفاده از لوازم جانبی سبز رنگ را در منزل برای وارد کردن این رنگ به خانه پیشنهاد می کنیم مانند گلدان ، قاب ، شمع ، کوسن هایی با تم های مختلف رنگ سبز و…

دکوراسیون رنگ سبز

مبلمان سبز:

برای داشتن یک فضای پر جنب و جوش و شاد می توانید از مبلمان سبز رنگ استفاده کنید این رنگ مبل در سبک بوهو برای ورود حس سرزندگی بسیار استفاده می شود برای داشتن فضایی دنج و آرام و جذاب می توانید از این رنگ استفاده کنید.

دکوراسیون رنگ سبز

استفاده از تابلو های سبز:

استفاده از تابلوهایی با عکس های گیاهان سبز رنگ ایده جالبی برای استفاده از این رنگ در منزل می باشد می توانید از این تابلوها در سایز ها و تنوع مختلف گیاهان استفاده کنید.

دکوراسیون رنگ سبز

دیوار های سبز:

یکی از دیگر روش ها برای استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون منزل تغییر رنگ دیوار به رنگ سبز با استفاده از رنگ یا کاغذ دیواری می باشد می توانید این کار را با ترکیب آیتم های بالا نیز انجام دهید یعنی دیوار را به رنگ سبز تغییر دهید و از مبلمان یا لوازم جانبی با تم های مختلف سبز استفاده کنید استفاده از این رنگ  بیش از حد نشود که می تواند باعث خستگی شود.

دکوراسیون رنگ سبز

دکوراسیون آشپزخانه سبز:

رنگ سبز بهترین ایده برای احساس بودن در طبیعت می باشد می توانید با استفاده از آن در آشپزخانه حس هوای تازه و مطبوع را وارد آنجا کنید این رنگ در کنار کابینت هایی با چوب سفید و روشن بسیار زیبا می شود اگر علاقه به هیجان وشادی بیشتری دارید می توانید از رنگ سبز مغز پسته ای نیز استفاده کنید.

دکوراسیون رنگ سبز

دکوراسیون اتاق خواب سبز:

رنگ سبز یکی از بهترین رنگ ها برای اتاق خواب می باشد زیرا هم دارای عناصر گرم و سرد است و هم می توانید در کنار آن از طیف گسترده ای از رنگ ها استفاده کنید .تم های روشن تر آن آرامش بخش تر است. سبز یکی از بهترین رنگ ها در کنار رنگ قهوه ای می باشد.

دکوراسیون رنگ سبز

 

درباره‌ی فریبا سلطانی

فریبا سلطانی هستم؛ علاقه مند به دکوراسیون داخلی و انواع سبک دکوراسیون، امیدوارم مطالب این سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *