خانه / دکوراسیون / چوب ترموود چیست؟
چوب ترموود چیست؟

چوب ترموود چیست؟

چوب ترموود چیست؟

حتما نماهایی را دیدید که از چوب ترموود استفاده می کنند یا در عکس ها یا مجلات دکوراسیون دیدید که کف بسیاری از حمام ها یا دوراستخرها یا بالکن ها کفپوش چوب می باشد به این نوع چوب ها ، ترموود گفته می شود .ترموود در حقیقت به نحوه خشک کردن آن همراه با بخار آب و گردش هوا گفته می شود که مغز آن در این فرآیند به دمای میان ۱۸۵ تا ۲۲۰درجه سانتی گراد می رسدو متناسب با نوع چوب میزان رطوبت آن به زیر ۶ درصد رسیده و به دلیل تمامی این فرآیندها اسید موجود در بافت چوب تبخیر شده در نتیجه این نوع چوب از هر گونه حشرات میکروسکوپی پاک میباشد .در نتیجه امکان کپک زدن یا قارچ گذاشتن در آن صفر می باشد و طول عمر چوب بسیار بالاست .

چوب ترموود چیست؟

چوب ترموود در حمام :

برای زیباتر شدن حمام می توانید از ترموود استفاده کنید اگر تمایل به افزایش آرامش در حمام داریداین محصول بهترین گزینه می باشد به دلیل اینکه یکی از عناصری است که مانند آب باعث آرامش و جذب انرژی های منفی می شود اگر علاقه شما به چوب بسیار زیاد است می توانید از تایل های ترموود زیر پا استفاده کنید تا در هنگام دوش گرفتن با ایستادن بر روی آنها احساس آرامش بیشتری کنید. در صورتی حمام شما بسیار کوچک است می توانید از رنگ های روشن آن استفاده کنید تا فضا باز تر و بزرگ تر دیده شود .

چوب ترموود چیست؟

چوب ترموود چیست؟

چوب ترموود در بالکن و روف گاردن:

چوب یکی از عناصری است که حس بالندگی و رشد و نرمش را در زندگی انسان جاری می کند باعث افزایش آرامش می شود استفاده از آن در روف گاردن یا بالکن می تواند باعث ایجاد فضایی دور از استرس و اضطراب های روزمره شود این فضا در کنار حضور گلدان های پر از گل بسیار زیباتر می شود .

چوب ترموود چیست؟

اما چرا استفاده از آن پیشنهاد می شود :

نسبت به متریال های دیگر سبک تر می باشد.

توانایی حفظ رطوبت محیط در حد نیاز طبیعی انسان را دارد.

دارای رنگ های متنوع می باشد.

عایق مناسبی برای صدا می باشد.

عمر طولانی و و مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی دارد.

در مقایل انواع کپک ها و باکتری ها مقاوم است .

در مقابل تغییرات دما مقاوم می باشد .

برای حس بودن در طبیعت مخصوصا در خانه های کوچک بهترین روش می باشد قدم زدن بر روی چوب می تواند این امکان را به ما بدهد که حس کنیم در طبیعت راه می رویم .

چوب ترموود چیست؟

فضای باز اطراف استخر:

اگر استخر دارید یا تصمیم به احداث یک استخر دارید حتما به گزینه ی چوب ترموود برای دکوراسیون اطراف آن فکر کنید این محصول غیر از اینکه فضای دور استخر را زیباتر می کند امکان نشستن و استراحت را در اطراف استخر نیز فراهم می کند .عموما استفاده از کفپوش هایی مانند سنگ یا کاشی باعث می شود فضای اطراف استخر همیشه خیس و یا لیز باشد در نتیجه امکان نشستن در آنجا فراهم نمی باشد .همچنین اگر تمایل به نور پردازی در اطراف استخر خود را دارید چوب ترموود به دلیل انعطاف پذیری بالا یکی از بهترین گزینه ها میباشد.

چوب ترموود چیست؟

چوب ترموود چیست؟

سونا:

ترموود از جمله چوب هایی است که در سونا استفاده می شود.

چوب ترموود چیست؟

درباره‌ی فریبا سلطانی

فریبا سلطانی هستم؛ علاقه مند به دکوراسیون داخلی و انواع سبک دکوراسیون، امیدوارم مطالب این سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *