خانه / دکوراسیون / چیدمان خانه کوچک

چیدمان خانه کوچک

چیدمان خانه کوچک :

امروزه تمامی تلاشمان این است که محل کارمان تا حد ممکن به محل زندگی مان نزدیک باشد حتی اگر مجبور به زندگی در خانه های کوچک شویم .زندگی در خانه های کوچک در شهرهای شلوغ زمانی می تواند آرامش بخش و دل انگیز شود که بتوانید آرامش را در آن ایجاد کنید .یکی از این روش ها چیدمان مناسب در خانه می باشد که این امکان را برای شما ایجاد کند که در حالی که از فضای خانه لذت می برید آرامبخش نیز باشد

در چیدمان خانه های کوچک باید چند نکته را توجه کنید :

۱٫توجه نورپردازی :

خانه های کوچک را با نور پردازی مناسب  بزرگتر نشان دهید ، تاریکی و کم نور بودن و استفاده از رنگ های بسیار تیره می تواند خانه ی شما را کوچک تر نشان دهد اگر از نور طبیعی بهره مند هستید سعی کنید با استفاده از پرده های رنگ روشن و کمی ساده نور را وارد خانه خود کنید .

 

۲٫ازقالیچه یا فرش های کوچک استفاده کنید:

استفاده از فرش های بزرگ در خانه های کوچک باعث کوچک تر دیده شدن خانه می شود.از قالیچه یا فرش های کوچک استفاده کنید و سعی کنید تنها فضای جلو مبل یا زیر میز نهار خوری را بپوشانید و تمام فضای خانه را پر نکنید اگر خانه کفپوش نیست و موزاییک می باشد برای انتخاب موکت ، از موکت هایی با طرح ساده  استفاده کنید .

 

۳٫از پرده های بلند ساده استفاده کنید:

همان طور که در نکته شماره ۱ اشاره کردیم از پرده های ساده بلند در خانه استفاده کنید این کار باعث می شود سقف خانه بلند تر دیده شود و در نتیجه خانه بزرگ تر دیده می شود .

 

 

۴٫از رنگ های خنثی استفاده کنید :

سعی کنید در چیدمان منزلتان از رنگ های خنثی حدالامکان از رنگ های روشن و ساده با طرح محو (مخصوصا در انتخاب رنگ مبلمان و فرش ) استفاده کنید تمامی وسایل رنگ هایی نزدیک به رنگ های خنثی داشته باشند و از انتخاب وسایل با رنگ ها و طرح های شلوغ جلوگیری کنید.

 

 

۵٫استفاده از آیینه :

یکی از قدیمی ترین روش ها برای بزرگ جلوه دادن منزل استفاده از آینه می باشد امروزه آیینه ها با طرح ها وابعاد مختلفی تولید می شوند که استفاده از آنها متناسب با فضای خانه شما می تواند به شما کمک کند تا خانه شما بزرگتر دیده شود .

با چوب ترموود آشنایی دارید؟

درباره‌ی فریبا سلطانی

فریبا سلطانی هستم؛ علاقه مند به دکوراسیون داخلی و انواع سبک دکوراسیون، امیدوارم مطالب این سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *