خانه / دکوراسیون سبک بوهو / سبک دکوراسیون بوهو
سبک دکوراسیون بوهو

سبک دکوراسیون بوهو

سبک دکوراسیون بوهو :

دوست دارید خانه تان پر از رنگ و طرح باشد ؟ از خط کشی های بسیاری از سبک های دکوراسیون بی زارید ؟ علاقه زیادی به وسایل هنری و صنایع دستی دارید؟ در کل عاشق سبکی بی پروا و آزاد در دکوراسیون هستید ؟ پس سبک دکوراسیون بوهو را انتخاب کنید. این سبک ذوق هنری وسرزندگی را به منزل شما می آورد وجود طرح ها و رنگ هایی که هیچ وقت تکراری نمی شوند شادی مسحور کننده ای را به داخل منزل شما انتقال می دهد .

سبک دکوراسیون بوهو

تعریف سبک بوهو :

به طور کلی سبک بوهو یا سبک بوهمیان یا سبک کولی وار یک نوع سبک کولی وار می باشد که در آن خانه پر از فرهنگ و اصالت می باشد به گونه ای که در دیگر سبک ها آن را نمی بینید به گونه ای که ترکیب رنگ ها و فرهنگ ها و بافت ها و منسوجات این سبک را ایجاد کرده است اگر فردی هستید که علاقه به نظم و ساختار منظمی دارید از این سبک خوشتان نخواهد آمد .یکی از نکات بسیار جالب در مورد این سبک این است که استفاده از وسایل نوعی بازگشت به فرهنگ گذشته را برای ما به همراه دارد و یک جز جدا ناپذیر از این سبک می باشد با وارد شدن به منزلی که به این سبک چیده شده است احساس می کنید که به گذشته برگشته اید .

سبک دکوراسیون بوهو

 

انتخاب رنگ در سبک دکوراسیون بوهو :

در سبک دکوراسیون بوهو می توانید از تمامی رنگ های مورد علاقه تان استفاده کنید در این سبک دستتان باز از تمامی رنگ ها می توانید استفاده کنید ولی برای اینکه فضا شلوغ نشود یک رنگ را به عنوان پایه انتخاب کنید واز رنگ های هم خانواده یا مکمل استفاده کنید تا در دنیای رنگ سردرگم نشوید یکی از زیبایی های این سبک استفاده از رنگ های طبیعت هست مانند رنگ چوب یا رنگ خورشید یا رنگ خاک یا رنگ خاک رس و …

سبک دکوراسیون بوهو

 

استفاده از اکسسوری در بوهو:

در سبک دکوراسیون بوهو اکسسوری ها بر اساس مد تغییر نمی کنند هر اکسسوری بیانگر یک خاطره از صاحبخانه هست که مثلا آن را در سفری خریده است یا هدیه گرفته است یا برای دوران دور می باشد می توانید به هر چیزی مانند گلدان یا جعبه زنتی یا شمعدان که به آن علاقه دارید جهت زینت بخشیدن به فضا استفاده کنید .طرح ها دراین سبک نقش بسیار مهمی دارند می توانید از گلیم یا کوسن ها یا حصیر های دست باف یا …با طرح های سنتی استفاده کنید .همچنین گیاهان طبیعی در این سبک نقش بسیار مهمی دارند می توانید در تمامی فضاها از آنها استفاده کنید.

سبک دکوراسیون بوهو

آشپزخانه به سبک بوهو:

در آشپزخانه به سبک بوهو رنگ و خلاقیت حرف اول را می زند با رنگ به آشپزخانه های ساده و بی روح جان ببخشید از کابینت ها با رنگ های شاد استفاده کنید و یا اگر کابینت ها را دوست دارید به رنگ ساده باشد می توانید از کاشی های رنگی طرح دار استفاده کنید با ورود گیاهان طبیعی به آشپزخانه حس سرزندگی را وارد کنید برای کفپوش آشپزخانه می توانید از کاشی های رنگی یا قالیچه های رنگی استفاده کنید از وسایل چوبی وحصیری برای تزیین می توانید استفاده کنید .در کل هرچقدر رنگی تر ، شادتر.

سبک دکوراسیون بوهو

سبک دکوراسیون بوهو

پذیرایی به سبک بوهو:

در این سبک راحتی و خلاقیت فردی حرف اول را می زند هر مبلی با هر طرحی که انتخاب می کنید مهم است که راحت باشد پس مبلمان کلاسیک یا استیل جایگاهی در این سبک ندارند هر رنگ مبل با هر طرحی مهم است که راحت باشد .سعی کنید با استفاده از رنگ های شاد در قالیچه یا رنگ پارچه مبل ها یا کوسن ها شادی را در منزل چند برابر کنید از طرح های اصیل و قدیمی استفاده کنید تا حضور این سبک را در منزلتان پررنگ تر کنید در کنار همه اینها گیاهان طبیعی فراموش نشود که زیبایی و سرزندگی را بیشتر می کند .

سبک دکوراسیون بوهو

در نهایت یادمان باشد که سبک شاد و مسحور کننده بوهو یا کولی وار بر پایه راحتی ورنگ ها و خلاقیت شما استوار می باشدبرای ایده گرفتن می توانید به عکس ها یی در ادامه قرار داده ایم توجه کنید .

سبک دکوراسیون بوهو

 

سبک دکوراسیون بوهو

سبک دکوراسیون بوهو

سبک دکوراسیون بوهو

از سبک مینیمال چه می دانید ؟

سبک دکوراسیون بوهو

سبک دکوراسیون بوهو

درباره‌ی فریبا سلطانی

فریبا سلطانی هستم؛ علاقه مند به دکوراسیون داخلی و انواع سبک دکوراسیون، امیدوارم مطالب این سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *