خانه / دکوراسیون / جا دادن میز اتو
جا دادن میز اتو

جا دادن میز اتو

جا دادن میز اتو:

اگر شما هم از جمله افرادی باشید که به خاطر فضای کم در اتاق ها برای جا دادن میز اتو همیشه با مشکل روبرو هستید ممکن است ایده های زیر به کار شما بیاید . روش های زیر به شما کمک می کند در عین حال که فضایی برای میز اتو خود در نظر گرفته اید میز اتو جای زیادی را اشغال نکند و شما هر زمان که به آن نیاز داشتید به راحتی در آن فضا بتوانید استفاده کنید.

جا دادن میز اتو

میز اتو تاشو:

استفاده از میز اتوهای تاشو که فضای کمی را اشغال می کنند و نصب آنها بر روی ریل که به صورت کشویی داخل و خارج می شود می تواند این امکان را به شما بدهد که هر زمان که نیاز داشتید آن را به خارج کشیده و استفاده کنید.این مدل میز اتو را می توانید در آشپزخانه یا اتاق رخت شویی یا اتاق خواب نصب کنید و استفاده کنید.

جا دادن میز اتو

جا دادن میز اتو

نصب میز اتو در دیوار:

نصب یک فضا مانند یک کمد دیواری برای میز اتو این امکان را برای شما ایجاد می کند که از فضای روی دیوار برای نگهداری میز اتو خود استفاده کنید.بدون اشغال کردن فضای زیاد می توانید از میز اتوی خود استفاده کنید.

جا دادن میز اتو

استفاده آسان:

این گونه میز اتوها فضایی را اشغال نمی کنند و استفاده از آنها بسیارراحت هست همچنین می توانید از فضاهای بین ستون ساختمان یا تورفتگی هایی که کاربرد چندانی ندارد برای جا دادن میز اتو استفاده کنید.

جا دادن میز اتو

نصب میز اتو در پشت درب:

می توانید میز اتو را در پشت درب یا فضای پشت درب که استفاده چندانی از آن نداریدنصب کنید و در هر زمان که نیاز بود ازآن استفاده کنید این روش نیز یکی از بهترین روش ها برای جا دادن میز اتو در فضای کم می باشد.

جا دادن میز اتو

مطالب مرتبط :

نظم دهی به اتاق خواب 

نظم دهی به آشپزخانه

درباره‌ی فریبا سلطانی

فریبا سلطانی هستم؛ علاقه مند به دکوراسیون داخلی و انواع سبک دکوراسیون، امیدوارم مطالب این سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشه

یک نظر

  1. خیلی به من کمک کرد ممنون از سایت خوبتون موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *