خانه / دکوراسیون / نظم دهی به آشپزخانه

نظم دهی به آشپزخانه

نظم دهی به آشپزخانه:

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که خانه تان آشپزخانه کوچکی دارد و نظم دهی و جا دادن تمام وسایل در آن بسیار مشکل است با ما همراه باشید تا با رائه ساده ترین کارها بتوانید به آشپزخانه خود نظم دهید.نظم دهی به آشپزخانه غیر از مسئله مرتب سازی به تمییز بودن و مدیریت وسایل و مواد غذایی نیز می پردازد.

 

طراحی یک قفسه :

یک قفسه برای نگهداری مواد خشک و کنسروها بسازید اگر جایی برای نصب آن دارید آن را بروی دیوار نصب کنید تا کنسروها و روغن و بقیه مواد خشک را در آن قرار دهید.این کار روش بسیار مناسب برای جمع آوری مواد غذایی بسته بندی و خشک می باشد و در چیدمان خانه های کوچک بسیار به کار می آید.

نظم دهی به آشپزخانه

مرتب کردن زیر سینک ظرفشویی:

یکی از قسمت هایی که عموما بسیار شلوغ و به هم ریخته می باشد فضای زیر سینک است با چند روش ساده می توانید فضای زیر سینک را خلوت کنید .اولین کار نصب میله جهت آویزان کردن اسپری و دستکش ظرفشویی و دستمال نظافت آشپزخانه می باشد می توانید به اندازه نیاز یک میله آب پلاستیکی خریداری کنید و آن را نصب کنید.

برای چیدن مواد شوینده و هرگونه وسیله ای که قابل آویزان کردن نمی باشد می توانید از فایل های اداری استفاده کنید و آنها را در فایل ها قرار دهید.

مرتب سازی کشو ها:

کشوها یکی از مواردی هستند که عموما به هم ریخته می باشند با یک راهکار ساده می توانیم به آنها نظم دهیم با استفاده چند تکه چوب برش زده می توانید یک تقسیم بندی در کشوها ایجاد کنید یا ازیک نجار بخواهید برای کشوی شما یک محوطه تقسیم بندی شده بسازد.

نظم دهی به آشپزخانه

طراحی یک جا برای کیسه های خرید:

کیسه های خرید را جهت استفاده برای زباله ها در راستای کاهش مصرف پلاستیک استفاده کنید نگهداری این مقدار کیسه پلاستیک ممکن است فضای زیادی را اشغال کند یک راهکار ساده ، یک قوطی خالی دستمال کاغذی را بردارید و آن رابه درب کابینت بچشبانید و مانند تصویر برای کیسه ها استفاده کنید.البته امروز مخزن های مختلفی در بازار برای نگهداری کیسه ها موجود می باشد که می توانید به درب کابینت آویزان کنید.

نظم دهی به آشپزخانه

 کابینت های مدرن:

با طراحی جدید می توانید از کمترین فضا برای داشتن کابینت استفاده کنید مانند تصویر

نظم دهی به آشپزخانه

تخته خردکن پنهان:

تخته خردکن پنهان از بهترین موارد جهت داشتن یک آشپزخانه تمییز و خلوت است و همچنین مناسب آشپزخانه های کوچک .قابل ذکر است این امکان را برای شما فراهم می کند که بعد از اتمام کار بتوانید آن را به داخل کابینت هدایت کنید.

نظم دهی به آشپزخانه

جهت نظم دهی به آشپزخانه و برای نظم دادن به تخته یا سینی یا قالب شیرینی پزی می توانید از تقسیم کننده های فلزی استفاده کنید.

نظم دهی به آشپزخانه

 

ظروف نگهدارنده مواد غذایی در یخچال :

استفاده از ظروف یک شکل نگهدارنده در یخچال موجب نظم دهی مواد غذایی در یخچال می شود همچنین این امکان را می دهد که در صورت نیاز خرید کنید و از خرید وسایل اضافی جلوگیری کنید.

نظم دهی به آشپزخانه

قفسه های ریلی :

استفاده از قفسه های ریلی قابل حرکت و ارتقا این امکان را به شما می دهد که وسایل بیشتری را بدون تغییرات اساسی درکابینت قرار دهید .این قفسه های ریلی وسیله جانبی مناسبی هستند که به راحتی بیرون کشیده و داخل کابینت می روند.

نظم دهی به آشپزخانه

مرتب سازی کشو ادویه ها:

نظم دهی به کشوی ادویه ها قسمتی از نظم دهی به آشپزخانه می باشد تمییز نگه داشتن کشو و دسترسی آسان به آن از مهم ترین نکاتی است که باید به آن دقت کنیم و این کار را به راحتی با قراردادن چند تکه چوب شیب دار به اندازه کشو می توانید انجام دهید .

نظم دهی به آشپزخانه

 

 

درباره‌ی فریبا سلطانی

فریبا سلطانی هستم؛ علاقه مند به دکوراسیون داخلی و انواع سبک دکوراسیون، امیدوارم مطالب این سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشه

یک نظر

  1. بسیار عالی، سایتتون خیلی کامله و نوع نوشتن این سایت با همه سایت هایی که دیدم فرق میکنه و خیلی شفاف توضیح داده، امیدوارم موفق و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *