خانه / روستیک / آشپزخانه به سبک روستیک
آشپزخانه به سبک روستیک

آشپزخانه به سبک روستیک

آشپزخانه به سبک روستیک :

انتخاب آشپزخانه به سبک روستیک یا روستایی ، اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود گرفتید و با یک معمار یا طراح داخلی نیز مشورت کرده اید و دقیقا می دانید به چه سبک و سیاقی علاقه دارید ، کارتان راحت شده است .اگر از جمله افرادی هستید که عاشق طبیعت و فضای بیرون هستید و جلب فضاهایی می شوید که مواد طبیعی مانند چوب یا سنگ یا حتی مواد ناهمواری مانند تیرهای چوب خشن و سنگ های تراشیده نشده در آن است روستیک بهترین گزینه برای شما می باشد.

آشپزخانه به سبک روستیک

آشپزخانه روستایی:

با تاکید بر مواد طبیعی مانند سنگ ، چوب طراحی می شود گرچه سبک روستیک یا همان سبک روستایی یک سبک برگرفته از گذشته می باشد ولی باز هم با توجه  به دنیای امروز و تغییراتی که در سلایق صورت گرفته جایگاه خاصی در دنیای دکوراسیون داخلی دارد.

آشپزخانه به سبک روستیک

اما سوال این است که در آشپزخانه به این سبک چه ریزه کاری هایی را باید دقت کنیم ؟

استفاده از مواد طبیعی مانند سنگ و چوب یا پتینه یا مس.

استفاده از قفسه بندی های باز ترجیحا با چوب جهت ارتباط برقرار کردن با سبک روستیک.

استفاده از صندلی پیشخوان با چوب های سخت و نتراشیده یا رنگ نشده.

درکنار همه ی این نکات می توانید از لوازم دکوری یا اکسسوری های الهام گرفته از طبیعت نیز جهت داشتن یک آشپزخانه به سبک روستیک استفاده کنید .

آشپزخانه به سبک روستیک

چه رنگهایی باید در این سبک استفاده کنیم ؟

اگر بخواهیم به زبان طبیعت صحبت کنیم و بگوییم چه رنگ هایی استفاده کنید اینگونه می توانیم بگوییم که در این سبک باید از رنگ گندم ، رنگ کره ، رنگ سنگ ، رنگ چوب ، رنگ شاه بلوط و یا قارچ ، رنگ های تند مانند رنگ دارچین و زعفران وکدو تنبل و فلفل شیلی و..استفاده کنید تا طبیعت را در خانه بغل کرده باشید .

آشپزخانه به سبک روستیک

سینک آشپزخانه:

در سبک روستیک عموما از جنس چینی سفید یا سفال می باشد البته می توانید از جنس هایی همچون فولاد ضد زنگ ، سنگ ، مس و چدن نیز استفاده کنید .شیر آب عموما ساده و از جنس برنز می باشد.

آشپزخانه به سبک روستیک

گرما بخشیدن به آشپزخانه به سبک روستیک:

برای گرما بخشیدن به فضا از گلدان های چدنی و مسی استفاده کنید به دنبال خرید فرش یا قالیچه های رنگی باشید ، از مبلمان و لوازم چوبی استفاده کنید تا این سبک را تمام و کمال وارد خانه خود کرده باشید.

آشپزخانه به سبک روستیک

درباره‌ی فریبا سلطانی

فریبا سلطانی هستم؛ علاقه مند به دکوراسیون داخلی و انواع سبک دکوراسیون، امیدوارم مطالب این سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *