خانه / رنگ بندی دکوراسیون / دکوراسیون رنگ صورتی
دکوراسیون رنگ صورتی

دکوراسیون رنگ صورتی

دکوراسیون رنگ صورتی:

فکر کردن به داشتن یک دکوراسیون با رنگ صورتی ممکن است ابتدا کمی ترسناک به نظر برسد به خصوص اگر در منزل ، خانم همراه همسر و یا پسر خود زندگی کنند چون عموما این رنگ را رنگی زنانه یا دخترانه می گویند اما استفاده بسیار کم آن در وسایل می تواند زیبایی خاصی را به منزل القا کند. به عنوان مثال می توانید با استفاده از یک عکس که مقدار کمی ازرنگ صورتی در آن استفاده شده صورتی را وارد خانه خود کنید اینگونه فضاها بسیار دخترانه یا زنانه نمی باشد.سعی کنید تعادل را در فضای خانه برای آقایان و خانم ها رعایت کنید.

دکوراسیون رنگ صورتی

به عنوان مثال در عکس زیر با اینکه از رنگ صورتی برای مبلمان اتاق مطالعه استفاده شده ولی دیوار مشکی با کتابخانه مشکی حس مردانه را نیز به اتاق انتقال داده.

دکوراسیون رنگ صورتی

روانشناسی رنگ صورتی در دکوراسیون:

رنگ زیبای صورتی که البته از دید بسیاری از افراد این رنگ دخترانه است ولی بهتر است بدانیم این رنگ ظریف و دوستانه و صلح آمیز که در عین ظرافت می تواند باعث تحریک احساسات عاطفی شود از جمله رنگ هایی می باشد که می تواند فشارهای عصبی را به حداقل کاهش دهد ظرافت و لطافت این رنگ نمی گذارد افراد به سرعت عصبی شوند از استفاده این رنگ در فضاهای مختلف خانه نترسید این رنگ حس جدیدی را به فضای خانه شما انتقال می دهد حس آرامش توام با انرژی مثبت.

دکوراسیون رنگ صورتی

دکوراسیون صورتی و طوسی :

با اضافه کردن مقداری رنگ طوسی به دکوراسیون خود فضا را از حالت دخترانه خارج کنید و دکوراسیون را کمی سبک تر و نرم تر جلوه دهید استفاده از رنگ متضاد و خنثی خاکستری یا طوسی در کنار رنگ صورتی می تواند عالی باشد اگر در زندگی خود با همسر آقا یا پسرتان برای دکوراسیون داخلی مشورت می کنید بهتر است استفاده از رنگ صورتی را کمی محوتر و کمتر کنید و به آن رنگ خنثی مانند طوسی را اضافه کنید وجود رنگ صورتی در فضای خنثی و مردانه طوسی باعث وجود یک حس رمانتیک در فضا می شود.

دکوراسیون رنگ صورتی

ترکیب آبی و صورتی:

استفاده از رنگ آرامبخش آبی در کنار رنگ رمانتیک صورتی می تواند فضا را از آن حالت زنانه خارج کند و حس مهربانی و خونسردی را دارا باشد از رنگ آبی در کنار رنگ صورتی می توانید برای دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنید برای سرزنده کردن این ترکیب می توانید از رنگ های تیره یا وجود رگه های نقره ای یا طلایی استفاده کنید.

دکوراسیون رنگ صورتی

مکمل های رنگ صورتی :

صورتی و خاکستری

صورتی و نارنجی

صورتی و سفید

صورتی و آبی کبود

صورتی و زرد

صورتی و سبز

صورتی و قهوه ای

صورتی و شیری

دکوراسیون رنگ صورتی

دکوراسیون رنگ صورتی

دکوراسیون رنگ صورتی

دکوراسیون رنگ صورتی

 

درباره‌ی فریبا سلطانی

فریبا سلطانی هستم؛ علاقه مند به دکوراسیون داخلی و انواع سبک دکوراسیون، امیدوارم مطالب این سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *