خانه / رنگ بندی دکوراسیون / رنگ دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰

رنگ دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰

رنگ دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰:

کم کم سال  ۲۰۲۰فرا می رسد و با آن حس داشتن فضاهایی با طرح و رنگ های جسورانه رقم می خورد به حدی که کارشناسان پیش بینی می کنند که امسال افراد بیشتر دنبال رنگ ها و طرح ها هستند، دیوارهای سفید خانه ها حتما امسال پر از رنگ خواهد شد کف و سقف ها امسال حتما جان نو می گیرند . رنگ های مختلفی امسال برای دکوراسیون پیش بینی شده است که همگی بسیار زیبا با هم دیگر ترکیب می شوند در اینجا چند رنگ دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ را ذکر می کنیم .

رنگ دکوراسیون داخلی در سال 2020

رنگ نارنجی زردآلویی:

رنگ زیبای نارنجی زردآلویی در دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ ، این رنگ عزیز کمی تکامل پیدا کرده با دریافت مقدار کمی دوز پرتقالی پرانرژی تر شده یکی بهترین کارها برای استفاده از این رنگ در دکوراسیون منزل انتخاب آن در کنار رنگ هایی همچون قهوه ای ، سیاه ، سفید می باشد یا استفاده از آن در کنار رنگ های خاکی و بژ مانند تصویر زیر.

رنگ دکوراسیون داخلی در سال 2020

رنگ مارون:

مارون عموما به رنگ آلبالویی تیره یا آلبالویی مایل به قهوه ای یا خرمایی مایل به قهوه ای گفته می شود.امسال رنگ مارون رنگ قرمز آلبالویی تیره و نزدیک به رنگ قهوه ای برای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ پیشنهاد شده است به طور کلی تاکید امسال استفاده از رنگ های بیشترگرم می باشد.

رنگ دکوراسیون داخلی در سال 2020

خاکی مایل به قرمز:

رنگ خاکی مایل به قرمز از جمله پالت های قوی برای انتخاب رنگ در سال ۲۰۲۰ میباشد این رنگ به گفته کارشناسان به عنوان رنگی است که آثار آن در دکوراسیون داخلی درسال ۲۰۲۰ به وضوح مشاهده خواهد شد رنگ هایی با رنگدانه های قرمز انرژی و شخصیت بیشتری به محیط می دهند.

رنگ دکوراسیون داخلی در سال 2020

رنگ های کم رنگ و مات:

رنگ سفید به همراه رنگ های کمرنگ برای محیط های بسیار تاریک یا بسیار روشن ، این رنگ ها در کنار رنگ های آبنباتی ملایم به عنوان رنگ دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ پیشنهاد شده اند.

رنگ دکوراسیون داخلی در سال 2020

رنگ مشکی متالیک:

استفاده از رنگ مشکی متالیک در کنار رنگ فلزی براق که درخشش خاصی را در محیط ایجاد می کند بسیار زیبا می باشد مانند این عکس که مشکی در کنار کاشی های براق مشکی و لوازم خانگی نقره ای براق دیده می شود.

رنگ دکوراسیون داخلی در سال 2020

رنگ سبز پسته ای:

در سال ۲۰۱۹ رنگ سبز به عنوان یکی از محبوب ترین رنگ ها در دنیای مد و دکوراسیون مطرح گردید امسال این رنگ نیز فراموش نخواهد شد رنگ سبز با تناژ روشن تر که در اصل رنگ مغز پسته ای نیز گفته می شود مورد پسند کارشناسان این رشته می باشد.

رنگ دکوراسیون داخلی در سال 2020

رنگ زرد طلایی:

از اواسط سال ۲۰۱۹ محبوبیت رنگ زرد طلایی آغاز شد و تا به امروز یکی از محبوب ترین رنگ ها می باشد که درسال ۲۰۲۰ به آن نیز توجه خاصی شده است محبوبیت این رنگ نشان دهنده فضای پر شور وپر انرژی در سال ۲۰۲۰میباشد.

رنگ دکوراسیون داخلی در سال 2020

سبززمردی:

یکی دیگر از رنگ های محبوب سال ۲۰۲۰ رنگ سبز زمردی می باشد این رنگ را می توان برای دیوارهای اتاق خواب استفاده نمود همان طور که در عکس مشاهده می کنید ترکیب این رنگ با رنگ قهوه ای بسیار زیبا میباشد.

رنگ دکوراسیون داخلی در سال 2020

رنگ آبی:

در آخربه رنگ زیبای آبی نیز می پردازیم که در کنار این همه شور وانرژی آرامش را برای ما به ارمغان می آورد .

رنگ دکوراسیون داخلی در سال 2020

 

درباره‌ی فریبا سلطانی

فریبا سلطانی هستم؛ علاقه مند به دکوراسیون داخلی و انواع سبک دکوراسیون، امیدوارم مطالب این سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *