خانه / دکوراسیون / فنگ شویی چیست؟
فنگ شویی چیست

فنگ شویی چیست؟

فنگ شویی چیست؟

فنگ شویی یک هنر و دانش باستانی است که بیش از ۳۰۰۰سال پیش در چین رسمیت یافته است. در ترجمه تحت اللفظی فنگ به معنی باد و شوی به معنی آب می باشد .به طوری که آنها اعتقاد دارند باد و آب با سلامتی همراه است و فنگ شویی خوب به معنی ثروت خوب و فنگ شویی بد به معنی بدبختی می باشد.برخی از عناصر فنگ شویی قدمت ۶۰۰۰ ساله دارند و این عناصر برگرفته از علم فیزیک و فلاسفه و نجوم می باشند .هدف از این عناصر درک بهتر طبیعت در راستای این فهم که زمین زنده است و پر از انرژی می باشد استفاده می شود.

فنگ شویی چیست؟

گاهی اوقات فنگ شویی را هنر قرار دادن اجسام نیز می گویند . فهمیدن چگونگی قرار دادن اشیاء در یک فضا می تواند بر زندگی شما تاثیر گذار باشد.شاید کمی پیچیده باشد ولی این دانش به شما می آموزد که با قرار دادن اجسام در جای درست چگونه با فضایی که در آن هستید مانند خانه ، باغ ، محل کار ارتباط برقرار کنید و هدف از این ارتباط جذب انرژی های مثبت و تضمین ثروت برای شما می باشد امروزه دانش فنگ شویی در دکوراسیون داخلی جایگاه ویژه ای دارد و صرفه نظر از شرق یا غرب در کل دنیا تاثیر گذار بوده است .

فنگ شویی چیست؟

پنج عنصر در فنگ شویی:

در علم فنگ شویی اعتقاد بر این است که همه چیز از درجات مختلف از پنج عنصر تشکیل شده است : چوب ، آتش ، زمین ، فلز ، آب هر یک از این عناصر با رنگ های خاصی ارائه شده اند که می توانند در رسیدن شما به هماهنگی فضای مورد نظر کمک کنند.این عناصر می توانند از هر لحاظ با یکدیگر ارتباط برقرارکنند که گاهی سازنده و گاهی مخرب می باشد .

فنگ شویی چیست؟

درمان توسط فنگ شویی:

درمان توسط فنگ شویی تنوع مختلفی دارد و از راه های مختلفی می توانید در زندگی خود از فنگ شویی استفاده کنید مانند استفاده از آینه ها و آکواریوم برای جذب رونق در زندگی و یا استفاده از کریستال ها یا ساعت یا فواره های آب برای دستیابی به اهداف شخصی و… در کل روش های بسیار مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند انرژی خانه و محل کار خود را بهبود ببخشید.

فنگ شویی چیست؟

چندین مدرسه مختلف فنگ شویی وجود دارد در بین مدارس سنتی فنگ شویی چندین مدرسه وجود دارد که اموزه های بودایی را در کار خود گنجانده اند .بسیاری از این مدارس با سبک زندگی غربی تطبیق دارند و قابل استفاده در زندگی امروزه غرب نیز می باشند .هنگامی که شما سطح اصلی فنگ شوی را فرا می گیرید شروع به دیدن نتایج قدرتمند خواهید کرد ومتوجه خواهید شد که چرا فنگ شویی به طور گسترده در خانه ها و دفاتر استفاده می شود.برای درک کامل این علم نیاز به سال ها مطالعه و درک درست طب سنتی چین می باشد.

فنگ شویی چیست؟

فنگ شویی در دکوراسیون داخلی

درباره‌ی فریبا سلطانی

فریبا سلطانی هستم؛ علاقه مند به دکوراسیون داخلی و انواع سبک دکوراسیون، امیدوارم مطالب این سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *