خانه / دکوراسیون / فنگ شویی در دکوراسیون داخلی

فنگ شویی در دکوراسیون داخلی

فنگ شویی در دکوراسیون داخلی:

۱- در تزئینات منزل خود از فنگ شوی استفاده کنید:

باهدف ایجاد خانه ای دوست داشتنی ، سرگرم کننده ، ایمن و شاد از فنگ شویی برای تزئینات منزل خود استفاده کنید .نکات تزئینات فنگ شویی کمی با تزئینات سنتی متفاوت می باشد اما به محض استفاده از فنگ شویی در دکوراسیون داخلی ، یک خانه با دکوراسیون هماهنگ خواهید داشت که از آن لذت می برید.تزئینات فنگ شویی راهی برای تزئین منزل شما همراه با شادی ورعایت هارمونی می باشد .

استفاده از فنگ شویی در دکوراسیون منزل به معنی ایجاد فضای جدید نیست بلکه با رعایت آن چیدمانی خواهید داشت که به شما کمک می کند در هر محیط متناسب با فعالیت آن بهترین انرژی را جذب کنید.به عنوان مثال یک اداره به انرژی فعال و پرجنب وجوش برای موفقیت نیاز دارد در حالی که یک اتاق خواب به انرژی نرم و آرام نیاز دارد شما با رعایت این نکات به راحتی می توانید به انرژی های مورد نظر خود دست یابید.

فنگ شویی در دکوراسیون داخلی

اولین قدم برای استفاده از قوانین فنگ شویی در تزئینات منزل پاکسازی باقیمانده های انرژی قدیمی و ایجاد یک پایه انرژی قوی وشفاف می باشد در نتیجه در ابتدا باید تمامی بی نظمی و درهم وبرهمی های خانه را از بین ببرید .

فنگ شویی در دکوراسیون داخلی

۲- امکان ورود هوا و نور با کیفیت :

برای داشتن انرژی خوب در منزل یا محیط کار این دوعنصر بسیار ضروری میباشند پس اگر تمامی اقدامات اولیه را انجام داده اید و خانه شما از هرگونه درهم وبرهمی پاکسازی شده است حالا نوبت آن است که مطمئن شوید که خانه شما از هوا ونور با کیفیت برخوردار است .

فنگ شویی در دکوراسیون داخلی

۳- نقشه انرژی خانه خود را تعریف کنید:

باگوا یا نقشه انرژی خانه خود را به صورت طرحی روشن و واضح مشخص کنید واینکه از چه رنگ هایی در اتاق ها استفاده می کنید ، از چه تصاویری در منزل استفاده می کنید ، چگونگی قراردادن مبلمان و دیگر وسایل برای بهتر حرکت دادن انرژی بسیار مهم است.

فنگ شویی در دکوراسیون داخلی

۴- استفاده از رنگ های مناسب برای فنگ شویی:

رنگ روشی بسیار قدرتمند برای جابه جایی انرژی در خانه شما وبه دست آوردن نتایج مطلوب می باشد دانستن استفاده درست از رنگ ها به طرز ماهرانه ای در داشتن تزئین منزلی با فنگ شویی خوب بسیار موثر است .

فنگ شویی در دکوراسیون داخلی

۵- محصولات فنگ شویی مورد نیاز خود را مشخص کنید:

شما ممکن است بسیاری از این وسایل را در خانه داشته باشید یا ممکن است کنار تمامی آنها نیاز به یک یا چندین وسایل برایتکمیل فنگ شویی در خانه خود داشته باشید .

درباره‌ی فریبا سلطانی

فریبا سلطانی هستم؛ علاقه مند به دکوراسیون داخلی و انواع سبک دکوراسیون، امیدوارم مطالب این سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *