خانه / تورهای خانه گردی / تورخانه گردی ۸

تورخانه گردی ۸

تورخانه گردی ۸:

دکوراسیون این منزل با رنگ خاکستری و مشکی تزیین شده است همان طور که می بینید اکثر فضا به این دو رنگ تعلق دارد و در کنار آن از رنگ سفید استفاده شده است ، رنگ سفید به برجسته تر دیده شدن رنگ مشکی و خاکستری در فضای خانه کمک می کند همچنین دیوارها با رنگ خاکستری روشن رنگ آمیزی شده است .

تورخانه گردی 8

در استفاده از رنگ های سرد یا خنثی یا گرم در منزل افراط نکنید همیشه سعی کنید با رعایت نکات دکوراسیون استفاده آنها را به حدی برسانید که موجب خستگی چشم یا بی روح شدن منزل نشود .همان طور که در تصویر مشاهده می کنید رنگ سفید یکی از بهترین گزینه ها برای پرنور تر شدن خانه می باشد اگر منزل شما مانند این خانه دارای پنجره های بزرگ نبود و میزان نور دریافتی شما از بیرون کم بود سعی کنید از رنگ های روشن در کنار رنگ مشکی و خاکستری استفاده کنید.

تورخانه گردی 8

تورخانه گردی 8

آشپزخانه :

آشپزخانه به رنگ سفید با سرویس استیل فضا را زیبا تر می کند وجود سنگ مرمر کابینت ها که دارای رگه های خاکستری است زیبایی را دو چندان کرده است.

تورخانه گردی 8

اتاق خواب :

در استفاده از رنگ مشکی و خاکستری در اتاق خواب باید بسیار مراقب باشید زیرا استفاده بیش از حد می تواند فضای بی روح و کسلی را در اتاق ایجاد کند استفاده از چند کوسن به رنگ سبز می تواند سرزندگی و انرژی را به اتاق برگرداند .

تورخانه گردی 8

راهرو:

تورخانه گردی 8

ورودی خانه:

تورخانه گردی 8

زیر راه پله:

تورخانه گردی 8

سرویس بهداشتی:

تورخانه گردی 8

با تورهای خانه گردی بیشتر آشنا شوید.

درباره‌ی فریبا سلطانی

فریبا سلطانی هستم؛ علاقه مند به دکوراسیون داخلی و انواع سبک دکوراسیون، امیدوارم مطالب این سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *